Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Методичне асорті
Меню сайту

Категорії
Мої статті [2]
Доробки педагогів [25]
Дитяча творчість [13]

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 21:17

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 40
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Укладач: Довгань Надія Григорівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка»

Пояснювальна записка. У всі часи було й залишається актуальним твердження, що найцінніше багатство нації – це її інтелектуальний потенціал. Одним з ефективних засобів розвитку інтелекту дітей є заняття орігамі, що в перекладі з японської мови означає «складання з паперу». Це старовинна техніка складання різноманітних фігур із квадрата паперу без застосування клею та ножиць. На відміну від інших видів традиційної японської культури (ікебана, бонсай, каліграфія, складання хоку та ін.) орігамі є не лише мистецтвом; вони містить у собі величезний творчий потенціал щодо використання його в різних галузях діяльності людини: конструюванні, архітектурі, дизайні, математиці, педагогіці, психології, медицині. Усе це виводить орігамі за межі екзотичного японського мистецтва та робить його цікавим і корисним для людей різних країн світу, незалежно від віку й роду занять. 

Адаптовані програми | Переглядів: 933 | Author: Довгань Надія Григорівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Кокарева Людмила Броніславівна, вихователь дошкільного навчального закладу  (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк» (2010 р.)

Пояснювальна записка. З самого раннього дитинства дитина закохана в слово. Це виявляється в прагненні грати зі словом. Дитина без зупинки на всі лади повторює облюбовані звуки, складає слова, придумує рими, тобто діє зі словом не менш активно, аніж з предметом. І тому слово являється для неї звуковим предметом. Дорослі мислять, як писав К. І. Чуковський, словами, словесними формами, а малі діти речами, предметами предметного світу. Ми, дорослі, відносимось до дитячого слова як до дива. 

Адаптовані програми | Переглядів: 1108 | Author: Кокарева Людмила Броніславівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

 Укладач: Харченко Світлана Володимирівна, вихователь  дошкільного навчального  закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок».

Пояснювальна записка. «Витоки творчих здібностей  і обдарувань дітей на кінчиках їх пальців» (В. Сухомлинський).               

Проблема формування дитячих інтересів, вміння організовувати свій вільний час сягає корінням дошкільного віку. Якщо своєчасно не звернути на це увагу, вона переросте в байдужість, неробство, відсутність цілі в шкільному періоді життя. Тому складаючи програму творчої майстерні «Флористика» керувалися принципом наступності дитячого садка та школи, бажанням закласти в дітях основи знань, умінь і навичок майбутніх вподобань, формування способу життя і можливо вибору професії. 

Адаптовані програми | Переглядів: 1563 | Author: Харченко Світлана Володимирівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Захарченко Тамара Миколаївна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) компенсуючого типу № 4 «Марите» (2008 р.)

Пояснювальна записка. Дошкільне дитинство - короткий, але такий важливий період становлення особистості дитини. В ці роки дитина набуває перші знання про навколишній світ, у неї починає формуватися певне відношення до людей, праці, виробляються навички та вміння правильної поведінки, формується характер.

Адаптовані програми | Переглядів: 1109 | Author: Захарченко Тамара Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Ведмідь Ніна Миколаївна, вихователь  дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк»

Пояснювальна записка. До завданнь трудового навчання та виховання дітей в дошкільному віці традиційно відносять формування позитивного відношення до праці дорослих, виховання поваги та інтересу до результатів праці. Одним з важливих завдань трудового виховання є розвиток особистісних якостей дітей: звички до трудових зусиль, відповідального відношення до справи, прагнення до позитивного результату, вміння працювати самостійно. В дошкільному віці передбачені такі види праці, як самообслуговування, господарчо-побутова праця, праця   в природі, ручна (художня) праця. Усвідомлюючи велику виховну значимість різних видів праці, доцільно зазначити, що саме ручна художня праця набуває широкого корекційного змісту в навчально-виховному та корекційно-формуючому процесах спеціалізованих груп для дітей зі зниженим зором.

Адаптовані програми | Переглядів: 943 | Author: Ведмідь Ніна Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: керівник студії  Нелепенко Любов Петрівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка)  № 1 «Калинка».  

Пояснювальна записка. В.О. Сухомлинський писав, що праця - це насамперед сфера емоційного життя дітей.

Дитина прагне працювати тоді, коли праця дає їй радість. Чим більша радість від праці, тим більше діти її цінують, в своїй діяльності вони бачать самих себе, - свої зусилля, своє ім'я.

Адаптовані програми | Переглядів: 995 | Author: Нелепенко Любов Петрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Прудиус Жанна Вікторівна, вихователь із додаткових освітніх програм дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» (2010 р).

Пояснювальна записка. У нинішню епоху комп'ютеризації підготовча дошкільна освіта має посісти важливе місце. Це зумовлено низкою об'єктивних чинників: почат­ком шкільного навчання з шести років; значним об­сягом інформації, яку одержує дитина з різних дже­рел; бажанням педагогів надати навчальному процесові більшої інтенсивності; прагненням бать­ків якомога раніше навчити дитину мислити.

Адаптовані програми | Переглядів: 979 | Author: Прудиус Жанна Вікторівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладачі: Семендяй Наталія Михайлівна, П’яткова Наталія Георгіївна, вихователі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк»

Пояснювальна записка. Проблема естетичного виховання дітей дошкільного віку  в навчальній, ігровій і трудовій діяльності є однією з найактуальніших. До теперішнього часу головна увага приділялась оволодінню змісту занять. Не менш важливе значення має творче відношення до занять. Будь-який вид навчання, гри, праці об'єктивно має творчий зміст, хоча насиченість їх творчими, естетичними елементами різниться. У пробудженні внутрішньої потреби в активній творчості в усіх видах діяльності особистості великого значення набуває естетична культура. Вона розвиває творчі потенції особистості, стимулює творчій підхід до явищ життя з метою перетворення її за законами краси.

Адаптовані програми | Переглядів: 1646 | Author: Семендяй Наталія Михайлівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» Найда Валентина Петрівна (2011 р.)

Пояснювальна записка. Заявлена концепцією освіти ХХІ століття особистісно-орієнтована модель має активно впроваджуватись у життя в дошкільній освіті. Тому час повернутись обличчям до численної групи дітей із порушеннями мовлення, оскільки для них оволодіння мовленням і рідною мовою – єдиний і основний шлях здобуття освіти та особистісного розвитку. Відхилення від вікових нормативних показників у розвитку усного мовлення зумовлюють неспроможність дитини увійти в соціальні контакти з дорослими й ровесниками, опановувати навчальну діяльність, що гальмує процес засвоєння загальноосвітніх знань, розвиток навчальних умінь, навичок читання і письма в початковій школі, а також особистісний поступ дитини. Це загострює суперечності між сучасними вимогами до мовленнєвої готовності дітей до школи, визначеними Базовим компонентом дошкільної освіти й педагогічними умовами забезпечення цього процесу.

Адаптовані програми | Переглядів: 1576 | Author: Найда Валентина Петрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладачі: вчителі-логопеди дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу  «Центр розвитку дитини»  Новожилова Тетяна Олександрівна, Шикун Тетяна Володимирівна (2010 р).

Пояснювальна записка. Реформування системи спеціальної освіти в Україні потребує розробки но­вих методів корекційно-відновлювального навчання дітей з особливостями психо­фізичного розвитку. Одним з найпоширеніших порушень психофізичного розвитку серед дітей дошкільного віку є загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ), специфіка якого полягає в системному порушенні всіх сторін і форм мовлення.


Адаптовані програми | Переглядів: 2726 | Author: Новожилова Тетяна Олександрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Сайт методиста Терещенко Ірини © 2024
Конструктор сайтів - uCoz