Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Методичне асорті
Меню сайту

Категорії
Консультації [2]
Адаптовані програми [22]
З досвіду роботи вихователів-методистів [1]

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 17:57

Головна » Статті » Доробки педагогів » Адаптовані програми

Адаптована програма «Чудове оригамі» (для дітей 5, 6-7 р. ж.)

Укладач: Довгань Надія Григорівна,  вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка»

Пояснювальна записка. У всі часи було й залишається актуальним твердження, що найцінніше багатство нації – це її інтелектуальний потенціал. Одним з ефективних засобів розвитку інтелекту дітей є заняття орігамі, що в перекладі з японської мови означає «складання з паперу». Це старовинна техніка складання різноманітних фігур із квадрата паперу без застосування клею та ножиць. На відміну від інших видів традиційної японської культури (ікебана, бонсай, каліграфія, складання хоку та ін.) орігамі є не лише мистецтвом; вони містить у собі величезний творчий потенціал щодо використання його в різних галузях діяльності людини: конструюванні, архітектурі, дизайні, математиці, педагогіці, психології, медицині. Усе це виводить орігамі за межі екзотичного японського мистецтва та робить його цікавим і корисним для людей різних країн світу, незалежно від віку й роду занять. 

Особливого значення набуває використання орігамі в педагогіці. Видатний німецький педагог і гуманіст Фрідріх Фребель ще на початку XIX ст. підкреслював важливу роль орігамі в розвитку мислення, насамперед, в ознайомленні дітей з азами геометрії. У наш час у багатьох країнах світу орігамі все ширше застосовується в практиці дошкільної, початкової та позашкільної освіти. У Японії, наприклад, орігамі є обов’язковою складовою частиною навчальних програм дитячих садків і початкової школи.

Не лише німецький педагог Фрідріх Фребель надав великого значення трудовій діяльності у вихованні дітей, а й В.О.Сухомлинський який сформував 12 принципів трудового навчання, серед яких найбільш цінними є такі:

розкриття, виявлення, розвиток індивідуальності в праці;

різноманітність видів праці;

постійність, безперервність праці;

творчий характер праці, поєднання зусиль розуму і рук;

наступність змісту трудової діяльності, умінь і навичок.

Програма складається з двох частин:

Ознайомлення дітей з творами В.О.Сухомлинського. Творчі завдання та запитання до них. (Мовленнєвий розвиток, соціально-моральний, пізнавальний).

Виготовлення орігамі. (Художньо-естетичний, пізнавальний).

Повний текст програми ви зможете замовити у автора.

Контактна інформація: e-mail: kalinkaslav@ukr.net

07101, м. Славутич, Київська область, Ленінградський квартал, б. 6,

дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 1 «Калинка»

WEB-сайт: http:// slavdnz1.at.ua/

Категорія: Адаптовані програми | Додав: методист (23.02.2013) | Автор: Довгань Надія Григорівна
Переглядів: 935 | Теги: адаптована програма | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2024
Конструктор сайтів - uCoz