Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Методичне асорті
Меню сайту

Категорії
Мої статті [6]

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.09.2020, 15:11

Головна » Статті » Мої статті

У розділі матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

У другому числі журналу «Палітра педагога» - нова публікація!

У фаховому виданні мова йде про доцільність ознайомлення дошкільнят із рідною абеткою та елементів читання засобами зображення літер певними положеннями тулуба, рук, ніг, голови, що забезпечує  чи не найкращі умови для запам'ятовування образів букв у процесі виконання рухового завдання. Читати  частину статті 
 

 

Мої статті | Переглядів: 341 | Додав: методист | Дата: 21.04.2018 | Коментарі (0)

Протокол - документ, який фіксує хід обговорення питань і прийняття рішень на засіданнях педагогічної, піклувальної рад, нарадах

Мої статті | Переглядів: 4279 | Додав: методист | Дата: 19.09.2013 | Коментарі (2)

 Робота педагогічного колективу дошкільного навчального закладу над єдиною методичною темою (науково-методичною проблемою): алгоритм впровадження
 
Однією із важливих форм трансформації педагогічної науки та передового досвіду в практику роботи дошкільного навчального закладу є концентрація зусиль педагогічних колективів на єдиній науково-методичній проблемі закладу [2].

Опрацювання науково-методичної проблеми означає зміни змісту освіти, освоєння нетрадиційних дисциплін, пошук оригінальних методик із розділів програм. Усе це спрямовує педагога на дослідницьку науково-пошукову роботу, на пошуки більш досконалих педагогічних технологій.

При аргументованому виборі єдиної науково-методичної теми та цілеспрямованій роботі з тієї чи іншої проблеми вона мобілізує, організовує, робить цілісним увесь педагогічний процес.

Спостереження за розвитком діяльності дошкільних закладів дають підставу для висновку, що успіхів досягають ті педагогічні колективи, які тривалий час поглиблено працюють над певною науково-методичною темою (проблемою).

Окреслимо вимоги до визначення пріоритетних завдань або теми (проблеми).
Мої статті | Переглядів: 2543 | Додав: методист | Дата: 08.05.2013 | Коментарі (0)

У Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» значна увага надається мовленнєвому розвитку дитини. З–поміж багатьох засобів розвитку мовлення, які допомагають формувати у дитини навички комунікативної компетенції, неабияке місце відводиться художній дитячій літературі.  

У наш вік інформаційних технологій телебачення, відео, комп’ютери все частіше витісняють книжку.  Та тільки замінити її ніщо не зможе.

У 80-х, 90-х роках ХХ століття  в колишньому СРСР було досить важко купити книгу, яка  відносилася до ґатунку хорошої. 

Існувала така практика в роботі бібліотек: записуватися на чергу, щоб прочитати дефіцитну книгу і чекати на неї доводилося не один місяць.

Мої статті | Переглядів: 1805 | Author: Терещенко Ірина | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

 Увага до питань раннього віку - це не просто дань сьогоденню. Насамперед, це нова філософія, нове бачення, нова потреба.

Не розгубити потенціал раннього віку - державна задача для дошкільної педагогіки на сучасному етапі. Саме цьому завданню, дошкілля Славутича, надає і понині пріоритетного вирішення.  

Діти раннього віку мають свої, специфічні, притаманні лише цьому періоду, етапи психологічного та емоційного розвитку.

 Серед них: сенсомоторна діяльність (відчуття та сприйняття), перебільшена властивість процесів збудження над гальмуваннями, підвищена емоційність, наслідуваність дорослих, вразливість.

Мої статті | Переглядів: 2661 | Author: Терещенко Ірина | Додав: методист | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

У сучасних дошкільних навчальних закладах працюють педагоги, які визнані бездоганними майстрами дошкільної справи, є педагоги зовсім молоді, випускники, які конче потребують підтримки, слушних порад.

Педагогічна майстерність вміщує у своєму змісті високу досвідченість. Це вміння  педагога за допомогою методів та прийомів, мотивації до заняття зробити так, щоб якість виконаної роботи була досконалою.

Є безліч найрізноманітніших дидактичних прийомів, які сприяють розвитку основних каналів сприйняття у дітей дошкільного віку. Особливої уваги дорослого потребує вияв поваги до природних особливостей дитини дошкільного віку. Скільки дітей-стільки фізичних, психологічних та соціальних портретів. Щоб краще зрозуміти дитину психологи радять "поставити” себе на її місце. Отже,  уявіть собі дорогу до роботи в усіх деталях; згадайте, який звук має дзвінок Вашого робочого телефону; відчуйте і пригадайте смак улюбленого морозива чи салату.

Мої статті | Переглядів: 795 | Author: Терещенко Ірина | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Сайт методиста Терещенко Ірини © 2020
Конструктор сайтів - uCoz