Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Методичне асорті
Меню сайту

Категорії
Мої статті [6]
Доробки педагогів [25]
Дитяча творчість [13]

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.09.2020, 14:45

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 44
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Укладачі: вчителі-логопеди дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу  «Центр розвитку дитини»  Новожилова Тетяна Олександрівна, Шикун Тетяна Володимирівна (2010 р).

Пояснювальна записка. Реформування системи спеціальної освіти в Україні потребує розробки но­вих методів корекційно-відновлювального навчання дітей з особливостями психо­фізичного розвитку. Одним з найпоширеніших порушень психофізичного розвитку серед дітей дошкільного віку є загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ), специфіка якого полягає в системному порушенні всіх сторін і форм мовлення.


Адаптовані програми | Переглядів: 2373 | Author: Новожилова Тетяна Олександрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

У Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» значна увага надається мовленнєвому розвитку дитини. З–поміж багатьох засобів розвитку мовлення, які допомагають формувати у дитини навички комунікативної компетенції, неабияке місце відводиться художній дитячій літературі.  

У наш вік інформаційних технологій телебачення, відео, комп’ютери все частіше витісняють книжку.  Та тільки замінити її ніщо не зможе.

У 80-х, 90-х роках ХХ століття  в колишньому СРСР було досить важко купити книгу, яка  відносилася до ґатунку хорошої. 

Існувала така практика в роботі бібліотек: записуватися на чергу, щоб прочитати дефіцитну книгу і чекати на неї доводилося не один місяць.

Мої статті | Переглядів: 1805 | Author: Терещенко Ірина | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

 Увага до питань раннього віку - це не просто дань сьогоденню. Насамперед, це нова філософія, нове бачення, нова потреба.

Не розгубити потенціал раннього віку - державна задача для дошкільної педагогіки на сучасному етапі. Саме цьому завданню, дошкілля Славутича, надає і понині пріоритетного вирішення.  

Діти раннього віку мають свої, специфічні, притаманні лише цьому періоду, етапи психологічного та емоційного розвитку.

 Серед них: сенсомоторна діяльність (відчуття та сприйняття), перебільшена властивість процесів збудження над гальмуваннями, підвищена емоційність, наслідуваність дорослих, вразливість.

Мої статті | Переглядів: 2661 | Author: Терещенко Ірина | Додав: методист | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Одне із основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

Показниками фізичного здоров’я дитини є рівень морфофізіологічного розвитку (нормальне функціонування всіх органів та систем організму, їх ріст і розвиток), що виявляється й підтверджується віковими антропо та біометричними показниками (довжина, маса тіла, об’єм грудної клітки, робота серця, дихання, опорно-руховий апарат, постава, стан шкіри, гострота зору, нюху, слуху, смаку тощо).

Консультації | Переглядів: 1645 | Author: Терещенко Ірина | Додав: методист | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

У сучасних дошкільних навчальних закладах працюють педагоги, які визнані бездоганними майстрами дошкільної справи, є педагоги зовсім молоді, випускники, які конче потребують підтримки, слушних порад.

Педагогічна майстерність вміщує у своєму змісті високу досвідченість. Це вміння  педагога за допомогою методів та прийомів, мотивації до заняття зробити так, щоб якість виконаної роботи була досконалою.

Є безліч найрізноманітніших дидактичних прийомів, які сприяють розвитку основних каналів сприйняття у дітей дошкільного віку. Особливої уваги дорослого потребує вияв поваги до природних особливостей дитини дошкільного віку. Скільки дітей-стільки фізичних, психологічних та соціальних портретів. Щоб краще зрозуміти дитину психологи радять "поставити” себе на її місце. Отже,  уявіть собі дорогу до роботи в усіх деталях; згадайте, який звук має дзвінок Вашого робочого телефону; відчуйте і пригадайте смак улюбленого морозива чи салату.

Мої статті | Переглядів: 795 | Author: Терещенко Ірина | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Щербак Наталія Михайлівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка)  комбінованого типу  № 6 "Крунк"

Пояснювальна записка. У загальному і розумовому розвитку дошкільнят особливо важливу роль відіграє їхня образотворча діяльність. Уміння малювати допомагає пізнавати навколишню дійсність, розвивати просторову уяву, зорову память, творче мислення. Але характерною ознакою малюнків більшості дітей є схематичність зображення, що обумовлюється недостатнім загальним розвитком дітей, обмеженістю їх уявлення про зовнішню дійсність. Техніка малюнка однотипна, у них переважає лінійність зображення. Діти не передають обємності, реальних пропорцій предметів, розміщення їх у просторі, користуються «відкритим» кольором, тобто чистою фарбою, яка відтворює лише колір, замість конкретного відтінку. Заняття з малювання є зустріччю дитини з твором мистецтва, казкою, одним з предметів навколишнього світу або явищем, загадковим для неї. Такі зустрічі вчитимуть дошкільнят помічати красу, радіти й дивуватися ій, виражаючи свої почуття.

Адаптовані програми | Переглядів: 594 | Author: Щербак Наталія Михайлівна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Кокорєва Лариса Володимирівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу  № 6 «Крунк» 

Пояснювальна записка. Гармонійний розвиток дитини – основа формування майбутньої особистості. Він залежить від успішного вирішення багатьох виховних завдань, серед яких особливе місце посідають питання морального та естетичного виховання. Як вважає педагог і науковець Н.О. Ветлугіна, поняття етики та естетики у педагогічному процесі завжди тісно пов’язані.

Адаптовані програми | Переглядів: 695 | Author: Кокорєва Лариса Володимирівна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач:  Доброта Надія Григорівна, музичний керівник дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк» 

Пояснювальна записка. В умовах національного духовного відродження великого значення набуває колективне навчання грі на музичних інструментах та музичних іграшках в дошкільному навчальному закладі. Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту” і спрямована на реалізацію основних завдань дошкільного навчального закладу.    Зміст навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти і релізується відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Гуртки є додатковою організаційною формою освітнього процесу і можуть мати різне профільне спрямування.

Адаптовані програми | Переглядів: 1038 | Author: Доброта Надія Григорівна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)


Укладач:  Голубцова Людмила Михайлівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) «Теремок» 

Пояснювальна записка. В  2009-2010  навчальному році в  дошкільних закладах   розпочалося впровадження  Базової  програми  розвитку  дитини  дошкільного  віку  „Я  у  Світі”.  У  зв’язку  з  цим  виникла  потреба  розробити  програму  з  театральної  діяльності для дітей молодшого  дошкільного  віку.

Зміст дошкільної освіти, відповідно до Базового компонента дошкільної освіти в Україні, спрямований на збереження дитячої субкультури, зорієнтований на цінності та інтереси дитини, врахування її вікових можливостей. Сфера "Культура”  Базового компонента вводить дитину у світ практичної та духовної діяльності людини, розвиває потребу в реалізації власних творчих здібностей, навчає діставати задоволення від процесу та результатів своєї діяльності, вправляє в  умінні цінувати рукотворні вироби, культивує інтерес до надбань національної і світової культур.

Адаптовані програми | Переглядів: 786 | Author: Голубцова Людмила Михайлівна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Савченко Світлана Юріївна, інструктор із фізкультури дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк» 

Пояснювальна записка. Відповідно до законів України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру» одним із пріоритетних напрямків освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах залишається фізичне виховання дітей. Воно спрямовується на охорону та зміцнення здоровя, підвищення опірності й захисних сил дитячого організму, поліпшення його працездатності; на своєчасне формування у малюків життєво важливих рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей особистості і забезпечення належного рівня фізичної підготовленості та фізичної культури взагалі; на виховання стійкого інтересу до рухової активності, потреби в ній, вироблення звички до здорового способу життя. Завдання та зміст фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах визначаються вимогами Базової програми дошкільної освіти в Україні «Я у Світі».
Адаптовані програми | Переглядів: 1432 | Author: Савченко Світлана Юріївна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Сайт методиста Терещенко Ірини © 2020
Конструктор сайтів - uCoz