Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Методичне асорті
Меню сайту

Категорії
Консультації [2]
Адаптовані програми [22]
З досвіду роботи вихователів-методистів [1]

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.12.2024, 20:12

Головна » Статті » Доробки педагогів » Адаптовані програми

У категорії матеріалів: 22
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Укладач: Руденко Світлана Федорівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок». 

Пояснювальна записка.

Однією з пріоритетних  умов реалізації завдань  базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» є створення умов для фізичного розвитку дітей направлених на охорону та зміцнення здоров’я; формування у малюків  життєво важливих рухових умінь і навичок та стійкого інтересу до рухової активності;  вироблення звички до здорового способу життя; розвиток фізичних якостей і забезпечення належного рівня фізичної підготовленості та фізичної культури взагалі. 

 

 

 

Адаптовані програми | Переглядів: 1310 | Author: Руденко Світлана Федорівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (2)

Укладач: Пінчук Тетяна Миколаївна, інструктор із фізичної культури дошкільного навчального закладу № 1 «Калинка».   

Пояснювальна записка

Фізичне виховання дітей дошкільного віку є важливим фактором всебічного їх розвитку. Своєчасне та успішне формування рухової функції дошкільників має першочергове значення для їхнього повноцінного фізичного розвитку та фізичної досконалості.

 

 

 

 

Адаптовані програми | Переглядів: 1002 | Author: Пінчук Тетяна Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Примак Ольга Миколаївна, інструктор із фізичної культури дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце» (2012 р.)

Пояснювальна записка

Одне з основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» -  збереження та зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я дитини.

У процесі життєдіяльності дітей у дошкільних навчальних закладах використовується комплекс різних засобів: фізичні вправи, природне середовище, гігієнічні чинники. В нашому дитячому садочку, окрім занять з фізичної культури, проводяться заняття з плавання, що є унікальним засобом впливу на організм дитини, вдосконалення рухів, розвиток фізичної витривалості, самостійності, наполегливості тощо.

 
Адаптовані програми | Переглядів: 958 | Author: Примак Ольга Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Хоменко Оксана Миколаївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясел-садка) компенсуючого (санаторного типу) № 4 «Марите» (2008 р.).

Пояснювальна записка

Основне завдання дошкільної освіти – не стільки озброїти дитину системою галузевих знань, скільки наукою життя. Суспільству необхідні життєздатні, самостійні, практично умілі, творчі люди з розвиненим почуттям відповідальності та гідності. Відповідно до цього дошкільний заклад не є «школою для маленьких». Він відповідальний за становлення дитини, як суб’єкта життєдіяльності, соціальної істоти, здатної ціннісно ставитись до природи, людей що оточують її,  власного здоров’я, тощо.

Адаптовані програми | Переглядів: 1680 | Author: Хоменко Оксана Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Кондратенко Наталія Сергіївна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка».

Пояснювальна записка

Пріоритетним напрямом у роботі колективу нашого дитячого садка - є поетапне формування та розвиток творчих здібностей дошкільнят.

Для вирішення завдань цього напряму створено студію «Казка», метою якої є виховання творчої особистості через театральну діяльність.

 

 

 

Адаптовані програми | Переглядів: 1818 | Author: Кондратенко Наталія Сергіївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Павленко Валентина Степанівна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце»

Пояснювальна записка

Одним з найбільших надбань українського народу є його педагогіка або етнопедагогіка. Завдяки їй передаються і примножуються новими поколіннями здобутки матеріальної та духовної культури народу, утверджується його національна самобутність і самосвідомість. Тому актуальними є сьогодні використання педагогами засобів української етнопедагогіки з метою збереження нації, збагачення духовної єдності поколінь.

З давніх-давен в Україні панував культ  праці, а в народі найвище цінувалася працьовитість. Від покоління до покоління передавався досвід ведення господарства, трудові навички, основи ремесла.

Відхід від культурно-історичних традицій своєї нації, розрив між теорією і практикою, надмірна опіка з боку батьків і усунення дітей від виконання трудових завдань призвели до руйнування традиційних механізмів морально-трудового виховання та любові до праці у підростаючого покоління. Водночас знизились повага до людини-трудівника, бажання працювати і приносити користь.

 

Адаптовані програми | Переглядів: 1253 | Author: Павленко Валентина Степанівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладачі: Хоменко Оксана Миколаївна, вихователь-методист, Масан Світлана Василівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 4 компенсуючого (санаторного типу), 2009 р. 

Пояснювальна записка

У сучасному світі комп`ютер є своєрідним «інтелектуальним знаряддям», що дає людині змогу вийти на новий інформаційний рівень. Його можна розглядати як і сучасний засіб  діяльності старшого дошкільника. П`ятирічна дитина проявляє великий інтерес до комп`ютера – його будови, функцій, можливостей, різноманітний комп`ютерних ігор. У цьому віці малюк здатний свідомо обирати спосіб дії, приймати особливі умови, які пропонує комп`ютерна технологія. Це стає можливим завдяки розвитку в дошкільника символічної функції наочно-образного мислення.

 

 

 

Адаптовані програми | Переглядів: 1689 | Author: Хоменко Оксана Миколаївна, Масан С. | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Довгань Надія Григорівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка»

Пояснювальна записка. У всі часи було й залишається актуальним твердження, що найцінніше багатство нації – це її інтелектуальний потенціал. Одним з ефективних засобів розвитку інтелекту дітей є заняття орігамі, що в перекладі з японської мови означає «складання з паперу». Це старовинна техніка складання різноманітних фігур із квадрата паперу без застосування клею та ножиць. На відміну від інших видів традиційної японської культури (ікебана, бонсай, каліграфія, складання хоку та ін.) орігамі є не лише мистецтвом; вони містить у собі величезний творчий потенціал щодо використання його в різних галузях діяльності людини: конструюванні, архітектурі, дизайні, математиці, педагогіці, психології, медицині. Усе це виводить орігамі за межі екзотичного японського мистецтва та робить його цікавим і корисним для людей різних країн світу, незалежно від віку й роду занять. 

Адаптовані програми | Переглядів: 963 | Author: Довгань Надія Григорівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Кокарева Людмила Броніславівна, вихователь дошкільного навчального закладу  (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк» (2010 р.)

Пояснювальна записка. З самого раннього дитинства дитина закохана в слово. Це виявляється в прагненні грати зі словом. Дитина без зупинки на всі лади повторює облюбовані звуки, складає слова, придумує рими, тобто діє зі словом не менш активно, аніж з предметом. І тому слово являється для неї звуковим предметом. Дорослі мислять, як писав К. І. Чуковський, словами, словесними формами, а малі діти речами, предметами предметного світу. Ми, дорослі, відносимось до дитячого слова як до дива. 

Адаптовані програми | Переглядів: 1154 | Author: Кокарева Людмила Броніславівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

 Укладач: Харченко Світлана Володимирівна, вихователь  дошкільного навчального  закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок».

Пояснювальна записка. «Витоки творчих здібностей  і обдарувань дітей на кінчиках їх пальців» (В. Сухомлинський).               

Проблема формування дитячих інтересів, вміння організовувати свій вільний час сягає корінням дошкільного віку. Якщо своєчасно не звернути на це увагу, вона переросте в байдужість, неробство, відсутність цілі в шкільному періоді життя. Тому складаючи програму творчої майстерні «Флористика» керувалися принципом наступності дитячого садка та школи, бажанням закласти в дітях основи знань, умінь і навичок майбутніх вподобань, формування способу життя і можливо вибору професії. 

Адаптовані програми | Переглядів: 1631 | Author: Харченко Світлана Володимирівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-22
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2024
Конструктор сайтів - uCoz