Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Методичне асорті
Меню сайту

Категорії
Консультації [2]
Адаптовані програми [22]
З досвіду роботи вихователів-методистів [1]

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.12.2024, 20:05

Головна » Статті » Доробки педагогів

У розділі матеріалів: 25
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Укладач: Захарченко Тамара Миколаївна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) компенсуючого типу № 4 «Марите» (2008 р.)

Пояснювальна записка. Дошкільне дитинство - короткий, але такий важливий період становлення особистості дитини. В ці роки дитина набуває перші знання про навколишній світ, у неї починає формуватися певне відношення до людей, праці, виробляються навички та вміння правильної поведінки, формується характер.

Адаптовані програми | Переглядів: 1137 | Author: Захарченко Тамара Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Ведмідь Ніна Миколаївна, вихователь  дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк»

Пояснювальна записка. До завданнь трудового навчання та виховання дітей в дошкільному віці традиційно відносять формування позитивного відношення до праці дорослих, виховання поваги та інтересу до результатів праці. Одним з важливих завдань трудового виховання є розвиток особистісних якостей дітей: звички до трудових зусиль, відповідального відношення до справи, прагнення до позитивного результату, вміння працювати самостійно. В дошкільному віці передбачені такі види праці, як самообслуговування, господарчо-побутова праця, праця   в природі, ручна (художня) праця. Усвідомлюючи велику виховну значимість різних видів праці, доцільно зазначити, що саме ручна художня праця набуває широкого корекційного змісту в навчально-виховному та корекційно-формуючому процесах спеціалізованих груп для дітей зі зниженим зором.

Адаптовані програми | Переглядів: 972 | Author: Ведмідь Ніна Миколаївна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: керівник студії  Нелепенко Любов Петрівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка)  № 1 «Калинка».  

Пояснювальна записка. В.О. Сухомлинський писав, що праця - це насамперед сфера емоційного життя дітей.

Дитина прагне працювати тоді, коли праця дає їй радість. Чим більша радість від праці, тим більше діти її цінують, в своїй діяльності вони бачать самих себе, - свої зусилля, своє ім'я.

Адаптовані програми | Переглядів: 1023 | Author: Нелепенко Любов Петрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Прудиус Жанна Вікторівна, вихователь із додаткових освітніх програм дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» (2010 р).

Пояснювальна записка. У нинішню епоху комп'ютеризації підготовча дошкільна освіта має посісти важливе місце. Це зумовлено низкою об'єктивних чинників: почат­ком шкільного навчання з шести років; значним об­сягом інформації, яку одержує дитина з різних дже­рел; бажанням педагогів надати навчальному процесові більшої інтенсивності; прагненням бать­ків якомога раніше навчити дитину мислити.

Адаптовані програми | Переглядів: 1028 | Author: Прудиус Жанна Вікторівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладачі: Семендяй Наталія Михайлівна, П’яткова Наталія Георгіївна, вихователі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк»

Пояснювальна записка. Проблема естетичного виховання дітей дошкільного віку  в навчальній, ігровій і трудовій діяльності є однією з найактуальніших. До теперішнього часу головна увага приділялась оволодінню змісту занять. Не менш важливе значення має творче відношення до занять. Будь-який вид навчання, гри, праці об'єктивно має творчий зміст, хоча насиченість їх творчими, естетичними елементами різниться. У пробудженні внутрішньої потреби в активній творчості в усіх видах діяльності особистості великого значення набуває естетична культура. Вона розвиває творчі потенції особистості, стимулює творчій підхід до явищ життя з метою перетворення її за законами краси.

Адаптовані програми | Переглядів: 1680 | Author: Семендяй Наталія Михайлівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» Найда Валентина Петрівна (2011 р.)

Пояснювальна записка. Заявлена концепцією освіти ХХІ століття особистісно-орієнтована модель має активно впроваджуватись у життя в дошкільній освіті. Тому час повернутись обличчям до численної групи дітей із порушеннями мовлення, оскільки для них оволодіння мовленням і рідною мовою – єдиний і основний шлях здобуття освіти та особистісного розвитку. Відхилення від вікових нормативних показників у розвитку усного мовлення зумовлюють неспроможність дитини увійти в соціальні контакти з дорослими й ровесниками, опановувати навчальну діяльність, що гальмує процес засвоєння загальноосвітніх знань, розвиток навчальних умінь, навичок читання і письма в початковій школі, а також особистісний поступ дитини. Це загострює суперечності між сучасними вимогами до мовленнєвої готовності дітей до школи, визначеними Базовим компонентом дошкільної освіти й педагогічними умовами забезпечення цього процесу.

Адаптовані програми | Переглядів: 1609 | Author: Найда Валентина Петрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Укладачі: вчителі-логопеди дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу  «Центр розвитку дитини»  Новожилова Тетяна Олександрівна, Шикун Тетяна Володимирівна (2010 р).

Пояснювальна записка. Реформування системи спеціальної освіти в Україні потребує розробки но­вих методів корекційно-відновлювального навчання дітей з особливостями психо­фізичного розвитку. Одним з найпоширеніших порушень психофізичного розвитку серед дітей дошкільного віку є загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ), специфіка якого полягає в системному порушенні всіх сторін і форм мовлення.


Адаптовані програми | Переглядів: 2785 | Author: Новожилова Тетяна Олександрівна | Додав: методист | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Одне із основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

Показниками фізичного здоров’я дитини є рівень морфофізіологічного розвитку (нормальне функціонування всіх органів та систем організму, їх ріст і розвиток), що виявляється й підтверджується віковими антропо та біометричними показниками (довжина, маса тіла, об’єм грудної клітки, робота серця, дихання, опорно-руховий апарат, постава, стан шкіри, гострота зору, нюху, слуху, смаку тощо).

Консультації | Переглядів: 2905 | Author: Терещенко Ірина | Додав: методист | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Щербак Наталія Михайлівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка)  комбінованого типу  № 6 "Крунк"

Пояснювальна записка. У загальному і розумовому розвитку дошкільнят особливо важливу роль відіграє їхня образотворча діяльність. Уміння малювати допомагає пізнавати навколишню дійсність, розвивати просторову уяву, зорову память, творче мислення. Але характерною ознакою малюнків більшості дітей є схематичність зображення, що обумовлюється недостатнім загальним розвитком дітей, обмеженістю їх уявлення про зовнішню дійсність. Техніка малюнка однотипна, у них переважає лінійність зображення. Діти не передають обємності, реальних пропорцій предметів, розміщення їх у просторі, користуються «відкритим» кольором, тобто чистою фарбою, яка відтворює лише колір, замість конкретного відтінку. Заняття з малювання є зустріччю дитини з твором мистецтва, казкою, одним з предметів навколишнього світу або явищем, загадковим для неї. Такі зустрічі вчитимуть дошкільнят помічати красу, радіти й дивуватися ій, виражаючи свої почуття.

Адаптовані програми | Переглядів: 777 | Author: Щербак Наталія Михайлівна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Укладач: Кокорєва Лариса Володимирівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу  № 6 «Крунк» 

Пояснювальна записка. Гармонійний розвиток дитини – основа формування майбутньої особистості. Він залежить від успішного вирішення багатьох виховних завдань, серед яких особливе місце посідають питання морального та естетичного виховання. Як вважає педагог і науковець Н.О. Ветлугіна, поняття етики та естетики у педагогічному процесі завжди тісно пов’язані.

Адаптовані програми | Переглядів: 893 | Author: Кокорєва Лариса Володимирівна | Додав: Яна | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-25
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2024
Конструктор сайтів - uCoz