10 жовтня пройшло планове засідання міського методичного об’єднання «Фантазії образотворчості». На заході були присутні 23 педагоги із усіх дошкільних навчальних закладів міста, запрошені педагоги дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок» та «Центру реабілітації дітей-інвалідів», методист міського методичного центру з дошкільної освіти.
Керівник засідання — Харченко Світлана, вихователь дошкільного навального закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок» запропонувала для слухачів наступні питання. Про «Розвиток художньо-мовленнєвої компетенції дошкільників засобами художньої літератури та образотворчої діяльності», говорила Захарченко Тамара, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) компенсуючого (санаторного) типу № 4 «Марите». Тамара Миколаївна провела майстер-клас із теми «Розвиток художньо-мовленнєвої компетенції дошкільника засобами художньої літератури та образотворчої діяльності», на якому розповіла про парціальну програму «Майстерня природи», укладачем якої є вона сама. Також мова йшла про особливості, доцільність використання програми. Значна увага була звернута на використання матеріалів для малювання, аплікації, ліпки. Інформація керівника майстер-класу супроводжувалася мультимедійною презентацією.
Загалу слухачів було запропоновано перегляд заняття для дітей старшого дошкільного віку (5-6 рік життя) з теми «Рамка для картини про осінь». Після заняття пройшло обговорення. Світлана Володимирівна поділилася з слухачами інформацією про набуті знання та вміння дітей групи, розповіла про труднощі та переваги роботи з тістом.
«Солона кераміка» — така назва майстер-класу, який провела Світлана Володимирівна Харченко, запропонувавши всім охочим пам’ятку «Про особливості навчання дошкільнят ліпленню». Також слухачі повправлялися в ліпці різними способами, використовуючи тісто.
Завершилося засідання презентацією робіт із пластиліну, пластикату, тіста тощо, які виготовили діти. Вихователі дошкільних навчальних закладів, педагоги «Центру реабілітації дітей-інвалідів» розповіли про поробки, їх назви та особливості виготовлення.
Слухачами було прийнято рекомендації засідання: з метою реалізації завдань розвитку образної виразності, практичних умінь, розумових здібностей та вольових якостей дошкільників під час ліпки; створення умов для обміну досвідом серед педагогів дошкільних закладів
РЕКОМЕНДУЄМО:
1. Продовжувати розвивати інтерес до роботи з різними матеріалами (фломастери, олівці, глина, віск, парафін, моделін тощо).
Відповідальні: педагоги дошкільних навчальних закладів міста,
Термін: протягом 2013-2014 навчальних років
2. Використовувати в роботі з дошкільниками канцелярію, що має позитивний санітарно-гігієнічний висновок.
Відповідальні: педагоги дошкільних навчальних закладів міста,
Термін: протягом 2013-2014 н. р.
3. Продовжувати виховувати пізнавальну творчу активність дошкільнят засобами художнього слова.
Відповідальні: педагоги дошкільних навчальних закладів міста,
Термін: протягом 2013-2014 н. р.
4. Використовувати набуті під час практичного обміну уміння та знання з ліпки (тісто пластики) в роботі з дітьми.
Відповідальні: педагоги дошкільних навчальних закладів міста,
Термін: протягом 2013-2014 н. р. |