29 жовтня для вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста пройшло семінарське заняття з теми «Термінологічне поле сучасного заняття: традиції чи інновації?». Мова йшла про заняття як основну організаційну одиницю процесу навчання, про відкриті перегляди занять із дітьми дошкільного віку. До уваги слухачів було подано чотирьохкомпонентну структуру заняття (авторська модель за К. Л. Крутій). Слухачі отримали роздаткові матеріали з теми засідання.
Було прийнято рекомендації заняття.
Зважаючи на те, що професійний рівень педагогічних кадрів необхідно систематично підвищувати рекомендуємо:
1. Продовжити здійснювати освітній процес педагогів у дошкільному начальному закладі на засадах особистісно зорієнтованої педагогіки співробітництва, з урахуванням індивідуальних професійних потреб та запитів педагогів.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
2. Продовжувати використовувати в освітньо-виховній роботі з дошкільниками основні прийоми: бесіди, обмін думками, створення ситуації успіху, діалог, полілог, мотивацію та інші.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
3. Передбачати обов’язковий аналіз заняття як цілісної, складної, динамічної системи, що забезпечує реалізацію основних його аспектів (організаційного, дидактичного, методичного, психологічного, виховного, санітарно-гігієнічного) в їх органічному взаємозв’язку та взаємозумовленості.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
4. Забезпечувати організацію в дошкільних навчальних закладах різних типів занять та їх форм організації.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
|