Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Меню сайту

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.12.2024, 13:27

Головна » 2013 » Жовтень » 29 » Пройшло семінарське заняття з теми «Термінологічне поле сучасного заняття: традиції чи інновації?»
18:46
Пройшло семінарське заняття з теми «Термінологічне поле сучасного заняття: традиції чи інновації?»

29 жовтня для вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста пройшло семінарське заняття з теми «Термінологічне поле сучасного заняття: традиції чи інновації?». Мова йшла про заняття як основну організаційну одиницю процесу навчання, про відкриті перегляди занять із дітьми дошкільного віку. До уваги слухачів було подано чотирьохкомпонентну структуру заняття (авторська модель за К. Л. Крутій). Слухачі отримали роздаткові матеріали з теми засідання. 

Було прийнято рекомендації заняття. 

Зважаючи на те, що професійний рівень педагогічних кадрів необхідно систематично підвищувати рекомендуємо:


1. Продовжити здійснювати освітній процес педагогів у дошкільному начальному закладі на засадах особистісно зорієнтованої педагогіки співробітництва, з урахуванням індивідуальних професійних потреб та запитів педагогів.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
2. Продовжувати використовувати в освітньо-виховній роботі з дошкільниками основні прийоми: бесіди, обмін думками, створення ситуації успіху, діалог, полілог, мотивацію та інші.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
3. Передбачати обов’язковий аналіз заняття як цілісної, складної, динамічної системи, що забезпечує реалізацію основних його аспектів (організаційного, дидактичного, методичного, психологічного, виховного, санітарно-гігієнічного) в їх органічному взаємозв’язку та взаємозумовленості.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
4. Забезпечувати організацію в дошкільних навчальних закладах різних типів занять та їх форм організації.
Вихователі-методисти, педагоги дошкільних навчальних закладів міста

Постійно

 

 

 

Переглядів: 545 | Додав: методист | Теги: новини | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 2
1 Тatyana  
0
prof book

2 методист  
0
Дякую за активність та педагогічну небайдужість.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2024
Конструктор сайтів - uCoz