Питання моніторингу якості освіти та обов’язкового виконання дошкільними навчальними закладами державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, обговорюється давно.
У листі МОН України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535 надано відповідні методичні рекомендації.
Проте педагоги нині стикаються з труднощами під час такого моніторингу. Практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень Ви можете на семінарі-практикумі, що проводить цифрове видавництво МЦЕФЕР.
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ:
КВАЛІМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ ЕКСПЕРТНОЇ ПОВЕДІНКИ
5 квітня 2016 року, Київ
Семінар проводиться за участю Ірини Карабаєвої — старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, та редакцій видань МЦФЕР: Освіта
Для кого:
вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів, методисти з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).
У ПРОГРАМІ:
кваліметрія як інструмент моніторингових досліджень;
вивчення компетенцій дітей старшого дошкільного віку: особливості кваліметричного підходу;
оцінювання компетенцій дітей старшого дошкільного віку за кваліметричною моделлю (тренінгові заняття):
- освоєння методики вивчення компетенцій дошкільника — особистісно-оцінної, соціально-комунікативної, природничо-екологічної, художньо-продуктивної, мовленнєвої та інших;
- опрацювання отриманих результатів;
- заповнення протоколів оцінювання досліджених компетенцій;
- введення даних протоколів у програму.
Робота з електронним варіантом кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ― 500 грн. (з ПДВ).
Передплатникам видань Цифрового видавництва МЦФЕР та членам Асоціації працівників дошкільної освіти за умови оплати до 7 березня ― 450 грн. (з ПДВ).
Для слухачів передбачено:
комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників. зокрема завдання для дітей та бланки протоколів; інші допоміжні матеріали);
СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі;
кава-пауза. |