Американська художниця Саллі Свотленд.
Розгляньте її картини, як діти милуються далечінню моря і неба, розглядають кольори моря та піску, знаходять щось цікаве і несподіване у припливі і звуках пінної води…
Діти, які зображені на її полотнах різні: природні, безтурботні, мрійливі.
Завдання для дітей 5- 6 років.
Уважно розглянемо картину.
Хто на ній зображений?
Яку б назву ти їй дав? («Дівчинка з сачком та відерцем»).
Якого кольору небо? Якого кольору море?
Як ти думаєш: яка водичка у морі?
Як називається пташка, яка ходить по берегу?
Що спіймала і поклала у відро дівчинка?
Що розміщено на задньому плані картини? Опиши це.
Який настрій у дівчинки? Який настрій у моря?
Яке море тобі найбільше подобається (тихе, коли штормить, чисте, пінне тощо). Опиши це.
Чи маєш ти улюблене місце для відпочинку? Назви його.
Подивімося на цю картину.
Хто зображений на картині?
Як ти назвав би картину? («Дівчинка на березі», «Дівчинка з капелюшком»).
Чи є вітер на морі? Як ти про це дізнався?
Які хвилі зобразила художниця: сильні чи слабкі?
Що зображено на задньому плані картини?
Навіщо парасольки на пляжі?
Яке б ім’я ти дав дівчинці?
Як на твою думку, кого художниця відобразила у воді?
Переглянемо ще одну картину.
Яку б назву ти їй дав?
Що і хто зображені на передньому плані картини?
Як ти думаєш, водойма, де розміщений кораблик це що: річка, озеро, лиман чи...?
Поміркуй, хто робив кораблика?
З чого зроблений кораблик? Дай йому назву. Поміркуй, куди він може плити?
Що зображено на задньому плані картини?
Який настрій має картина?
Чи любиш ти гратися біля водойми? Чому?
Чи сподобалася тобі картина? Чому?
Чи може мати продовження історія, що зображена на картині? Опиши її.
Найголовніше при роботі з картиною, враховуйте індивідуальні особливості розвитку дітей і запитання ускладнюйте чи спрощуйте відповідно до цього.
|