29 січня в приміщенні міського методичного центру відбулося засідання «Школи молодого педагога». На ньому були присутні молоді спеціалісти дошкільних навчальних закладів міста.
Слухачі представили виконання домашнього завдання, яке отримали на минулому засіданні. Пропонувалося написати авторську книгу про дівчинку чи то про хлопчика (жанр опису будь який: казка, оповідання, вірші, притчі, легенди і таке інше) для дітей старого дошкільного віку та представити її за певним алгоритмом. До уваги присутніх були запропоновані наступні книги: «Жила собі дівчинка на ім’я Аліночка» (автор Куча А. П., вихователь ДНЗ «ЦРД»), «Про дівчинку Даринку» (автор Ткаченко Л. А., вихователь ДНЗ «ЦРД»), «Про дівчинку Даринку» (автор Лоншакова О. М., вихователь ДНЗ «ЦРД»), «Саша-мандрівник» (автор Дерев’янко С. М., вихователь ДНЗ № 5 «Джерельце»), «Казка про маленьку Чумазку» (автор Моргунова С. В. вихователь ДНЗ № 5 «Джерельце»), «Я і моя сім’я», (упорядник Романюк В. М., інструктор із фізичного виховання ДНЗ № 6 «Крунк»).
Також керівником школи — Терещенко І. А. було обговорено питання про позиції вихователя, які забезпечують повноцінний і неповноцінний розвиток дитини дошкільного віку. Слухачам було запропоновано опорні слова, які характерні в поведінці вихователів умовного (певного) типу. Педагоги мали визначити та знайти позитив і негатив цих виховательських позицій щодо розвитку дитини-дошкільника.
Присутні переглянули та прослухали мультимедійну інформацію та міні-лекцію з теми «Заохочення та покарання дітей. З історії питання».
На останок засідання — керівник школи презентувала диск із роздатковими матеріалами: мультфільм «Дівчинка-дура», «Буревестник», тезаурус із питання жорстокого поводження з дітьми, художній фільм Р. Бикова «Любочка», уривок із передачі «Правда життя. Дитячий садок. Скалічене дитинство». Було прийнято рекомендації засідання.
З метою підтримки ініціативи Всеукраїнського координаційного бюро Міжнародної громадсько-державної програми "Освіта дорослих в Україні” та зважаючи на те, що професійний рівень педагогічних кадрів необхідно систематично підвищувати
рекомендуємо:
1. Організувати (продовжити) у дошкільних навчальних закладах наставництво молодих спеціалістів.
Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
2. Виховувати у молодих педагогів готовність до впровадження освітніх технологій і методик в освітній процес дошкільного навчального закладу.
Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста
Постійно
3. Продовжити забезпечувати повноцінний розвиток здібностей дітей дошкільного віку, обираючи найбільш оптимальну виховну позицію та адекватні методи щодо
їх виховання і розвитку.
Молоді спеціалісти дошкільних навчальних закладів
міста
Постійно |