18 квітня в приміщенні дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце» пройшло засідання підсумкового міського методичного об’єднання «Мовленнєві перлинки».
З теоретичним повідомленням «Особливості технології К. Чекаберія «Ейдетика» перед слухачами виступила вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок» - Ткачук Н. П.
Відкрите заняття з дітьми першого класу показала Михайлинина Оксана Миколаївна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце». Були використані найрізноманітніші прийоми ейдетики з дітьми: розповідання віршу за схемами-малюнками, малювання схем-малюнків дітьми за прослуханим віршем, дидактичну гру «Фразовий конструктор», асоціації, визначення послідовності сюжету казки за схемами.
Керівник міського методичного об’єднання — Симонова Яніна Михайлівна провела з слухачами інтерактивну гру з елементами ейдетичних завдань, прозвітувала про виконаний план роботи міського методичного об’єднання та обговорила орієнтовні теми відкритих заходів на 2013-2014 н. р.
Порядок денний засідання:
1. Теоретичне повідомлення «Особливості технології К. Чекаберія «Ейдетика» з елементами ділової гри та практичне її використання у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.
Відповідає: Симонова Я. М., керівник ММО
2. Відкритий перегляд заняття з підгрупою дітей з використанням технології К. Чекаберія.
Відповідають: Симонова Я. М., керівник ММО, Михайлинина О. М., вихователь ДНЗ № 5 «Джерельце»
3. Обмін досвідом «Для мене ейдетика — це…»
Відповідає: Симонова Я. М., слухачі ММО
4. Звіт про роботу міського методичного об’єднання «Мовленнєві перлинки» за 2012-2013 н. р.
Відповідає: Симонова Я. М.
5. Орієнтовні плани та перспективи діяльності міського методичного об’єднання «Мовленнєві перлинки» на 2013-2014 н. р.
Відповідає: Симонова Я. М., слухачі ММО
6. Проект рішення засідання ММО.
Відповідає: Симонова Я. М., слухачі ММО
Проект рекомендацій засідання ММО «Мовленнєві перлинки»
1. З метою покращення освітнього процесу широко застосовувати в практиці роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку інноваційну педагогічну технологію К. Чекаберія.
Термін: постійно
Відповідальні: педагоги дошкільних начальних закладів міста
2. Оптимізувати роботу педагогів із мовленнєвого самовираження дошкільників та молодших школярів як одного з провідних показників їх компетентності.
Термін: постійно
Відповідальні: педагоги дошкільних начальних закладів міста
|