Засідання міського методичного об’єднання «Дефектолог. Info» пройшло 25 листопада в дошкільному закладі (яслах-садку) № 6 «Крунк».
Відкритий перегляд заняття «Дитина у природному довкіллі» провела для дітей Акименко І. І., вчитель-дефектолог дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 6 «Крунк».
Слухачі обговорили заняття, подякували за високий рівень його проведення, вміле використання інформаційно-комунікаційних технологій, віршованого слова, спеціальних методів та прийомів із дітьми тифлогрупи. Особливо відмічали слухачі дружню атмосферу та взаємостосунки між педагогом та дітьми.
З консультацією про причини та наслідки перевтоми очей у дітей дошкільного віку, шляхи їх запобігання - розповіла Савченко С. Ю., вчитель-дефектолог «Крунка». Було акцентовану увагу на необхідність запобігання перевтоми очей, гігієнічні вимоги до проведення занять та уроків із слабозорою дитиною. Із загалом слухачів було проведено вправу на пальмінг.
Вчитель-логопед дошкільного навчального закладу (ясел-садка) «Центр розвитку дитини» Горбатова Т. В. провела консультацію «Інтерактивні технології та методи як чинник мовленнєвого розвитку дитини».
Чи не найбільш цікавою була скарбничка ідей. Учителями-дефектологами та вчителями-логопедами дошкільних закладів, «Центру реабілітації-дітей інвалідів» було запропоновано ознайомитися з авторськими чи фабричними дидактичними іграми для полегшення організації та вдосконалення процесу корекційно-розвивального навчання.
Було вироблено рекомендації:
1. Продовжувати вивчення прийомів підвищення ефективності корекційної взаємодії з дітьми з особливостями психофізичного розвитку.
2. Впроваджувати інтерактивні технології та їх методи як чинник мовленнєвого розвитку дитини.
3. Забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання. Постійне підвищення рівня загально-дидактичної й методичної підготовки для організації та здійснення навчально-виховного процесу.
|