У дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) «Джерельце» інструктор із фізкультури Вишнявська Антоніна Олексіївна провела сюжетне заняття «Морська подорож» із дітьми старшого дошкільного віку, яке проходило в рамках роботи міського методичного об’єднання «Фізкультурна мозаїка».
Діти з охотою та задоволенням виконували загально розвивальні вправи на фітболах, що сприяли підсиленню терапевтичного та ігрового ефекту заняття. Фізкультурну активність дітей педагог реалізувала через ігрові завдання під час виконання основної та заключної частини заняття. Використання художнього слова, вмілий показ дітьми виконання основних рухів: кидання м’яча один одному, біг по похилій дошці, лазіння по гімнастичній драбині, ходьба з переступанням через куби, повзання по гімнастичній лаві боком, зістрибування з лави на позначене місце, захоплювали своєю злагодженістю та навченістю. Самомасаж рук м’ячиками-їжачками сприяв також загальному фізичному навантаженню на дітей.
Інструктор із фізкультури під час самоаналізу заняття відмітила про те, що використання фітболів у сюжетному занятті сприяє спільній роботі рухового, вестибулярного, зорового і тактильного аналізаторів.
Для загалу присутніх інструктор із фізкультури Примак О. М. провела консультацію щодо використання ігрових методів та прийомів на занятті з навчання дітей плаванню. Належну увагу треба приділити їх заохоченню та доланню бар’єрів боязні води у малюків. Цьому сприяють використання прислів’їв, приказок. Словесно-дидактичні ігри на кшталт «Водичка, водичка», «Веселі бризки», «Дощик» тощо. Використання цікавого інвентарю: предметів, які тонуть чи навпаки таких, які тонуть, іграшок із звуковим ефектом, призів-заохочень для дітей, призів для нагородження за виконання певних завдань тощо.
Було вироблено рекомендації засідання
З метою підвищення ефективності організації та проведення занять із фізкультури в дошкільних навчальних закладах
рекомендуємо:
1. Продовжувати при організації занять із фізкультури та плавання використовувати відпрацьовані, оригінальні ігрові методи та прийоми.
Термін: постійно.
Відповідальні: слухачі ММО.
2. Підвищувати професійну майстерність інструкторів із фізкультури, використовуючи методичні надбання колег та беручи активну участь у роботі методичного об’єднання.
Термін: постійно.
Відповідальні: слухачі ММО.
|