Усі, хто чекав на вихід «Методичних рекомендацій до Програми виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина», мають нагоду ознайомитися та працювати за ними.
Дошкільний сектор міського методичного центру послідовний у своїх діях. Програми дошкільні навчальні заклади використовують у своїй роботі з травня 2012 року. Чи не найперші в Київській області працюють за оновленою програмою.
Третє видання «Методичних рекомендацій до програми виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина» доопрацьоване та доповнене. Над ним працював авторський колектив Київського університету імені Бориса Грінченка, воно вийшло за сприяння Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України, Головного управління освіти та науки виконавчого органу Київської міської ради та вже з’явилося в групах і методичних кабінетах дошкільних навчальних закладів міста.
«Методичні рекомендації до програми виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина» мають гриф схвалення до використання у дошкільних навчальних закладах України (Лист ІІТЗО № 1.4/18-Г-474 від 05.07.2010 р). Вони розроблені за структурою Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», є складовою методичного комплекту і спрямовані на виконання Закону України «Про дошкільну освіту», Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти до 2017 року, а також повністю відповідають Базовому компоненту дошкільної освіти України, що затверджений наказом Міністерства освіти, молоді та спорту України від 22.05.2012 року № 615.
У розділах розкрито сучасні підходи щодо реалізації завдань навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку, а також концептуальні підходи, сучасні методи і прийоми, зміст і засоби, форми роботи з дітьми за кожним розділом програми.
Порівняно з попередніми, третє видання методичних рекомендацій доопрацьоване та доповнене, усі матеріали суттєво оновлені, а саме до видання додано розділи «Особливості роботи в групі дітей раннього віку», «Розвивальне предметне середовище», «Діти, які потребують особливої уваги вихователів та батьків», «Діти з особливими освітніми потребами», «Подорожуємо у світ англійської мови».
Рекомендації містять також розділи «Основні принципи програми «Дитина», «Зростає особистість», «Стиль педагогічного спілкування як умова розвитку самоповаги дошкільника», «Організація життєдіяльності дітей третього року життя», «Очка бачать, вушка чують», «Навчаємо дітей грамоти» та інші.
Отож, шановні колеги, вивчаймо та впроваджуймо! Успіхів! |