Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Меню сайту

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 08.05.2024, 21:49

Головна » 2015 » Грудень » 9 » Пройшло засідання "Управлінського діалогу"
15:53
Пройшло засідання "Управлінського діалогу"

 9 грудня в дошкільному навчальному закладі № 5 «Джерельце» пройшло засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Управлінський діалог. Next».
На засіданні були присутні: провідний спеціаліст по роботі з дошкільними навчальними закладами відділу освіти Васянович О. В., методист із дошкільної освіти міського методичного центру Терещенко І. А., завідувачі, вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста. 

 

Тема засідання була присвячена використанню інноваційних педагогічних технологій у дошкільному навчальному закладі.
Для присутніх було запропоновано фрагменти занять за технологіями: Глена Домана - навчання дітей енциклопедичним знанням (провела вихователь Симонова Я. М., ІІ молодша група); Жана-Овіда Декролі - оригінальний метод навчання читання – (провела вихователь Бєлагаєва І. В., середня група); методика навчання ранньому читанню за Л. Шелестовою (провела Ткаченко С. В., старша група);  Пащенко О. Л. - школа ейдетики, розвиток образної пам’яті (провела вихователь Михайлинина О. М. із дітьми 1 класу).

 


Керівник  ММО – Кириленко Т. В. запропонувала висловити думки по колу щодо переглянутих фрагментів занять, попередньо обравши кожному із присутніх певну роль, відповідно до жеребу, як-от: вихователя-методиста, мами, дитини, вчителя початкових класів, практичного психолога тощо. 
 

Загалом присутні зійшлися на думці про впровадження елементів педагогічних освітніх  технологій у освітній процес дошкільного закладу. Завдяки їх використанню поліпшується  якість  освітнього процесу. 
Було переглянуто відеофільми, що розкривали тему «Педагогічна технологія – це захопливо та цікаво». Кожен вихователь-методист дошкільного навчального закладу повідав про впровадження педагогічних інноваційних технологій.
Вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 1 «Калинка» Топчій О. І. розповіла про використання гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського у освітній процес закладу.

Впровадження вчителем-логопедом Шикун Т. В. у дошкільному навчальному закладі «Центр розвитку дитини» мнемотехнології є успішним із дітьми-логопатами, зазначила Кузьміна Т. О., вихователь-методист закладу.
Про експериментальну-дослідницьку діяльність у дошкільному закладі № 4 "Марите" розповіла вихователь- методист дитячого садка Хоменко О. М. Її впроваджує Масан С. В., яка працює з дітьми середнього віку. 
Надточей В. О., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 6 «Крунк» поділилася досвідом із втілення технологій М. Монтессорі, Г. Домана, М. Зайцева, методу проектів, навчально-методичного посібника «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» за методикою А. Богуш, Н. Гавриш.
Примаченко О. Є., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 8 «Теремок» зазначила про   втілення  національних ідей щодо впровадження спадщини С. Русової та методики М. Монтессорі. 
На останок вироблено рекомендації засідання.


Для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти  характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Особливістю організації та проведення навчально-виховного процесу на сьогодні є співіснування двох стратегій - традиційної та інноваційної. 
    З метою підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його інноваційного розвитку


РЕКОМЕНДУЄМО:

1. Впроваджувати та використовувати нові максимально ефективні технології навчання і виховання, які  формують високоадаптовану до змінних умов, активну, діяльну, творчу особистість,  на забезпечення адекватності навчально-виховного процесу і його результатів вимогам суспільства.  
Термін: протягом навчального року
Відповідальні: слухачі МО

2. Постійно створювати належні умови для підвищення науково-методичного супроводу педагогів з питань впровадження та використання в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних технологій.
Термін: протягом навчального року
Відповідальні: слухачі МО

3. Формувати у педагогів нові професійні дії, спрямовані на вирішення актуальних проблем виховання і навчання з позицій особистісно-орієнтованої освіти, оновлення форм і засобів здійснення навчально-виховного процесу.
Термін: протягом навчального року
Відповідальні: слухачі МО

4. Долучати батьків до впровадження ефективних технологій навчання і виховання шляхом надання допомоги у створенні розвивального простору.
Термін: протягом навчального року

Переглядів: 925 | Додав: методист | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 3
3 штв  
0
smile

2 Тatyana  
0
yes

1 методист  
0
Адміністрації закладу: Тетяні Валентинівні, Валентині Степанівні  дякуємо  за високий рівень підготовки міського заходу.
Всім слухачам ММО за плідну роботу та цікаві відеосюжети.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2024
Конструктор сайтів - uCoz