Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Меню сайту

Оновлений сайт

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Мій Блог

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 21.09.2017, 03:28

Головна » 2017 » Серпень » 29 » Про серпневу конференцію педагогічних працівників
14:11
Про серпневу конференцію педагогічних працівників

29 серпня  пройшла серпнева конференція педагогічних працівників. Учасники конференції працювали у формі  панельної дискусії з  теми «Використання науково-методичного забезпечення у царині дошкільної освіти: виклики та досягнення сьогодення".

Модератором дискусії була методист із дошкільної освіти міського методичного центру Ірина Терещенко. Подаємо тези дискусії.

Навчально-методичний супровід дошкільної ланки розробляється згідно з положеннями законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» тощо, а її зміст  визначається Базовим компонентом дошкільної освіти, здійснюється за комплексними, парціальними програмами та іншими видами навчальних видань.
Освітня програма – це навчальне видання, що визначає зміст, обсяг, вимоги до результатів освітньої роботи. На слайді зображено рамку, що умовно являє собою стандарт, від якого відступати не можна. Змістом дошкільної освіти є оновлені чи нові програми, методичні розробки тощо.

У 2017-2018 н. р. набувають чинності: оновлена комплексна програма «Українське дошкілля» (Олександра Білан), програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» у новій редакції.
Парціальні програми, що пройшли грифування у Міністерстві освіти та науки України, їх понад 24 назви, дозволяють педагогам успішно, поглиблено, якісно реалізовувати інваріантну (фізкультурно-оздоровчий напрямок, комунікативно-мовленнєвий, художньо-естетичний), варіативну складову (шахи, навчання комп’ютерної грамотності, іноземної мови, хореографії).

Присутні обговорилли два ключових питання: 

Що і як треба зробити аби навчально-методичне забезпечення дошкільної освіти було якісним?
Якими  сучасними підходами  у освітній роботі має керуватися педагог при роботі з дітьми?

 

Рекомендації

При використанні програм, посібників у освітній роботі з дітьми дошкільного віку тощо дотримуватися вимоги наявності грифів: «Рекомендовано Міністерством освіти та науки України», «Затверджено Міністерством освіти і науки України» або мати відмітку «Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах». 
Зважаючи на Лист МОН України «Щодо розроблення програм для дошкільних навчальних закладів» від 27.05. 2010 року № 1/9-369 та з метою дотримання рекомендацій про які йдеться у ньому, вбачаємо: надати перевагу науково-методичним радам обласних (міських) інститутів післядипломної педагогічної освіти розгляд питання щодо схвалення для використання в дошкільних навчальних закладах певного регіону парціальні, експериментальні, регіональні (локальні) програми, що апробуватимуться на регіональному та місцевому рівнях.
До чинних комплексних програм чи програми, яку колектив обрав у використанні під час освітньої роботи з дітьми, в першу чергу необхідно керуватися і використовувати методичні рекомендації до програми, та згодом доповнити їх конкурентоспроможними посібниками, робочими зошитами, альбомами, хрестоматіями, що підсилюють і розкривають, доповнюють повний зміст розділів чинної програми.
Продовжувати педагогам вибудовувати індивідуальну програму розвитку кожної дитини та здійснювати освітній процес на засадах особистісно зорієнтованої педагогіки співробітництва, орієнтуватися на природну активність дошкільника, процеси їх психологічного та фізіологічного дозрівання, навчати їх елементам роботи у команді, формувати свідомість, самосвідомість. Виховувати дитину, яка вміє критично мислити, ефективно спілкуватися.


 

Переглядів: 35 | Додав: методист | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2017
Конструктор сайтів - uCoz