Сайт Ірини Терещенко,
методиста Славутицького міського методичного центру
Меню сайту

Сайт журналу

Форма входу


Наш журнал

дошкільне містечко


Музика

Мої посібники

енергозбереження

календарні свята

абетка


Хмаринка тегів

Пошук

Ми на карті

Друзі сайту

ДНЗ № 1 "Калинка"

ДНЗ "ЦРД"

ДНЗ № 4 "Марите"

ДНЗ № 5 "Джерельце"

ДНЗ № 6 "Крунк"

ДНЗ № 8 "Теремок"


Блог Асоціації

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 21.09.2018, 16:35

Головна » 2018 » Вересень » 13 » Про семінар Людмили Шелестової
18:22
Про семінар Людмили Шелестової

 13 вересня в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 4 "Марите" Людмила Володимирівна Шелестова, доктор педагогічних наук, провідний науковий співробітник відділу дидактики інституту педагогіки НАПН України, автор методики "Розвивальне читання для дошкільнят", провела для охочих педагогів нашого міста семінар із теми "Розвивальне читання для дошкільників". Більше фото тут.

Хочете, щоб освітній процес був ефективним, цікавим і сповненим пізнання? Для цього варто познайомитися чи повторити основні засади авторської методики науковця, що завітала до нашого міста.
Метою даної гнучкої методики є: навчання читання, формування позитивного ставлення до читання, до пізнавальної діяльності загалом; усебічний розвиток дітей; удосконалення навичок різних видів діяльності (ігрових, комунікативних, продуктивного учіння), інтелектуального розвитку, збагачення словникововго запасу; розширення уявлень про навколишній світ, розвиток дрібної моторики тощо.

Складовими авторського підходу методики є: зміст, техніка навчання читання, організований процес навчання читання. 

Перед дітьми не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а завдання вихователя – викликати позитивні емоції, радісний настрій, бажання виконувати ігрові вправи та завдан­ня. Діти виконують завдання, використовуючи різні види ді­яльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікація, співи, танці).

Пані Людмила говорила про алгоритм роботи з буквою, організацію процесу навчання читання та систему завдань, коли варто починати вчити дитину читати тощо.

Людмила Володимирівна зупинилася на запитаннях, що частіше за все виникають у педагогів: як правильно називати букву? Чи варто навчати дітей письму тощо?

 Вона зазначила, що: "Процеси читання і написання слів взаємопов'язані, їх доцільно здійснювати паралельно".

Дякуємо колективу "Марите" за комфортні умови роботи, цікаву екскурсію закладом освіти, а Людмилі Володимирівні за пізнавальний семінар. 

 

Переглядів: 17 | Додав: metodistterechenko | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт методиста Терещенко Ірини © 2018
Конструктор сайтів - uCoz