29 березня, традиційно, в дні шкільних канікул, у приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 пройшло міське спортивне легкоатлетичне свято серед дошкільнят 5–6 року життя «Як козаки на ярмарок ходили».
У ньому взяли участь вихованці дошкільних навчальних закладів № 1 «Калинка», «Центру розвитку дитини», № 4 «Марите», № 5 «Джерельце», № 6 «Крунк», № 8 «Теремок».
Яскраво та видовищно всі команди-учасники виконали спільну вправу-розминку з квітами. Допомагала провести свято ведуча, вихователь д
... Читати далі »
24 березня пройшло підсумкове засідання міського методичного об’єднання «Диво-гра для малюка» в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 5 «Джерельце».
Слухачі переглянули запис відео заняття «Весняні фантазії» для дітей 2- 3 року життя.
Присутні висловили слова подяки за переглянутий захід вихователеві «Джерельця» - Примак О. М.
Керівник ММО – Ткаченко С., запропонувала переглянути презентацію-консультацію про нетрадиц
... Читати далі »
23 березня в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 8 «Теремок» пройшло міське методичне об’єднання (далі ММО) «Математична скарбничка».
Керівник ММО – Яковчук Л. В., вихователь «Теремка» запропонувала переглянути відкритий перегляд заняття «Дід Омелько на гостинах у малят».
Діти 4-5 року життя знайомилися з народними мірами: п’ядь, пучка, удосконалювали навички у порядковій та кількісній лічбі.
Після перегляду заняття присутні висловили слова подяки вихователеві - Волосі Ніні Іванівні. Колективом закладу проведено&
... Читати далі »
17 березня в приміщені музичної зали дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 «Теремок» пройшло підсумкове засідання міського методичного об’єднання «Фантазії образотворчості».
Керівник ММО – Дорошок Н. М., запропонувала присутнім перегляд відкритого заняття «Чарівний світ різнобарвних метеликів» для дітей старшого дошкільного віку. Діти малювали різними способами (техніками): монотипія, ниткографія, «чарівні кульки», малювання на манці. Слухачі відмітили високий рівень організації та проведення заняття, навичок та вмінь дітей.
16 березня в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 8 «Теремок» відбулося підсумкове засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Фізкультурна мозаїка».
Для інструкторів із фізкультури запропонували перегляд розваги на воді для дітей старшого віку «Хто любить плавати здавна, тому застуда не страшна», яку підготувала та провела Дуброва Валентина, інструктор із фізкультури дошкільного закладу «Теремок».
Питання моніторингу якості освіти та обов’язкового виконання дошкільними навчальними закладами державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, обговорюється давно.
У листі МОН України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535 надано відповідні методичні рекомендації.
Завершився заключний етап обласного конкурсу-захисту web-сайтів відділів, управлінь освіти, районних, міських методичних кабінетів та навчальних закладів.
У номінації «Web-сайти (блоги) педагогів» було представлено п’ять претендентів.
За рішенням конкурсної комісії Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» у заклю
... Читати далі »
Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню дзвінку, голосну,
То знов таємно-тихо шепотіла.
Так писала Леся Українка про одну із найдивовижніших пір року — весну.
Рання весна вже господарює. Її перші ознаки у сніготаненні. Струмки талої води швидко знаходять собі дорогу. Весняне пробудження вже видно по цвітінню ліщини, верби. Дугоподібні паростки пролісків тішать око спостережливого жителя міста, линуть із вирію перші птахи, які люблять
... Читати далі »
Методичний комплект освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та методичні рекомендації до Освітньої програми розроблені відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.
Зміст освітньої програми з дітьми структурований за принципом інваріантності та варіативності. Він дає змогу відійти від традиційної системи занять, оскільки уможливлює інтеграцію різних видів діяльності.